wtorek, 8 stycznia 2013

David Airey - Logo design love



Poznań, 08.01.2013 r.

Drogi Panie Davidzie Airey!

                Wydaje mi się, że na Pańską książkę „Logo design love” natrafiłam w odpowiednim czasie. Stoję na początku drogi do tworzenia logo dla dużych firm. Dzięki niej w bardzo przystępny sposób przedstawił mi Pan tajniki projektowania, czy rozmowy z klientem.
                Nie jest łatwo zaprojektować logo, które na długo zapadnie w pamięć konsumentom. Wiem, że na pytanie „jak to zrobić?” nie odpowiada Pan w „Logo design love”, jednak zawarte w niej porady są bardzo przydatne. Już wprowadziłam w życie klika wskazówek z tej książki. Szczególnie użyteczne wydają mi się rozdziały dotyczące rozmowy z klientem oraz wycena projektu. Wcześniej nie byłam świadoma jak ważna jest komunikacja ze zleceniodawcą, szczegółowe poznanie jego wymagań oraz historii firmy. Dzięki Pańskim poradom lepiej dogaduję się z moimi 
klientami, co prowadzi do powstawania coraz lepszych projektów.
                Ciekawym tematem był dla mnie ten o procesie tworzenia logo, a w szczególności o rysowaniu map myśli. Dawniej wypisywałam skojarzenia w punktach, co nie zawsze było wystarczająco przejrzyste. Niekiedy zastanawiałam skąd wzięły się w mojej głowie niektóre z nich. Tworzenie asocjacji ułatwia pracę i przynosi wiele innych korzyści.
                Podobało mi się, że wskazówki i porady wspierał Pan konkretnymi przykładami. Anegdoty z życia tak doświadczonego projektanta są cennym źródłem wiedzy o kontaktach z klientami i tworzeniu logo. Z pewnością sugestie zawarte w „Logo design love” będę wykorzystywać przy kolejnych moich projektach.

Pozdrawiam,
Ilona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz